Tilaus- ja toimitusehdot: 


Rock My World:

Rock-henkisten tuotteiden verkkokauppa. 

Tuotteet on tilattu ulkomailta, ne tulevat pääosin Kiinasta, Thaimaasta, Singaporesta tai Alankomaista. 


Maksaminen

Käytössämme on Finqupay-palvelu. 

Voit maksaa tuotteet verkkomaksuna pankkipainikkeiden kautta tai valita Euroloan- laskun tai osamaksun. 


Valitessasi Euroloanin voit joko maksaa ostoksesi kuluttomasti laskulla kerralla, jolloin saat 14 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi tai maksaa ostoksen kätevästi luotolla osissa. Huom. Euroloan-maksutapa vaatii tunnistautumisen verkkopankkitunnuksilla. Tällä tavoin tarkastetaan ostajan luottotiedot sekä henkilötiedot. 


Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Suomen Postia. 

Tuotteet lähetetään pääosin 1-2  arkipäivän aikana tilauksen saapumisesta. 

Voit myös noutaa tilaamasi tuotteet yrityksemme varastolta: Omakotitie 6, 74100 Iisalmi. 

Valitessasi tilauksen noudon varastolta, otathan yhteyttä meihin joko sähköpostitse tai puhelimitse, jotta voimme sopia noutoajankohdan. 

Mikäli et ole vastaanottanut tilaustasi sopivan ajan kuluessa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää mitä toimitukselle on tapahtunut. Joissakin tapauksissa lähetyksiä katoaa tai postista ei jostakin syystä tule ilmoitusta paketin noudosta. 


Toimituskulut

Toimitus 1. luokan kirjeenä painosta riippuen 2,10€ tai 2,80€

Toimitus pakettina postiin 8.10€  tai pakettiautomaattiin 5,90e 

Postin Express-paketti 8,90e 


Toimitus Schenker-pakettina (r-kioski) 4,50e Huom. Tämä toimitustapa on hitaampi kuin tavallinen postipaketti (voi kestää jopa viikon) 

Pakettien nouto joko lähimmästä postin toimipisteestä tai pakettiautomaatista. 


Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan vain Suomen alueelle.


Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tilaukset postiin jo tilauspäivänä tai 1-2 seuraavan arkipäivän aikana. Huom. Poikkeuksena tästä toimitusmyyntinä myytävät tuotteet, joiden toimitusaika on 1-4viikkoa. Emme ole vastuussa toimituksen viivästymisestä mikäli se johtuu meistä riippumattomasta syystä kuten postinkulun hitaudesta. 

Pyrimme poistamaan väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokauppamme valikoimasta. Lähetämme tilaukset 1.luokan postina joko yhtenä tai useampana lähetyksenä. Kaikki tilatut tuotteet postitetaan samalla kertaa, ellei verkkokaupassamme tilauksen teko hetkellä toisin mainita (esim. toimitusmyyntituotteet) 


Tuotteiden palautus

Verkkokaupassamme myytävillä tuotteilla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia uutta vastaavia, avaamattomia, käyttämättömiä sekä myyntikelpoisia tuotteita. Jos haluat tehdä palautuksen, niin ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse niin annamme palautusohjeet. Huomioithan, että maksat palautuksen kulut itse, myöskään postituksesta meiltä aiheutuneita kuluja ei palauteta. Huom. Palautusoikeus ei koske hygieniasyistä koruja, jotka on poistettu pakkauksesta. 

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa kunnossa, ei tuotteen hintaa palauteta. 


Jos tilaus jää noutamatta, veloitamme postitus-ja käsittelykuluina 10e. Jos saamasi tuote on viallinen tai väärä, ota yhteyttä meihin (14vrk:n kuluessa tilauksen vastaanottamisesta)  SÄHKÖPOSTITSE: rockmyworldkauppa@gmail.com

Voit vaihtaa tai palauttaa käyttämättömän ja myyntikelpoisen tuotteen veloituksetta mikäli tuot sen suoraan varastolle. Sovi ajankohta esimerkiksi tekstiviestillä. 


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei posti aina pysty toimittamaan lähetyksiä ehjinä perille. Tarkista heti paketin noutaessasi paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa. Mikäli lähetys on mielestäsi vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee heti vahinkoilmoitus lähimpään Postin toimipisteeseen. Ota myös yhteys verkkokauppaamme asiaa koskien. 


Kuluttajariita

Mikäli koet, että Rock My World-verkkokauppamme ei ole toiminut asiallisesti tai sinulla on erimielisyyksiä tässä sopimuksessa oleviin ehtoihin, sinulla on oikeus viedä asia eteenpäin kuluttajariitalautakunnan www.kuluttajariita.fi ratkaistavaksi. Sitä ennen sinun tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan www.kuluttajaneuvonta.fi